söndag 9 augusti 2009

kräftor!

Så mycket roligt jag har hunnit göra på min semester. Rhodos, Västerås, middagar ute, utflykter, bad i Kämpinge, umgås med tjejerna, frukostar på EH, Lund, Allsång på Debaser, Ven och igår, kräftätning!

Jag begav mig till Steglarp vid elva- tiden. Jag tog bussen dit och gick från Ö.G. När jag gick lyssnade jag på musik och hann ta några foto på den skånska slätten.





När jag väl kom fram så var där ingen hemma! Snopen satte jag mig i solen och tog det lite lugnt. Pappa och Rickard kom inte långt efteråt och då fick jag direkt följa med på äventyr. De skulle köpa ett rör till Rickards hus så då gick färden först till Byggmax i Vellinge och sen till K- Rauta på Svågertorp :)

Jimmy skulle komma till Steglarp vid fem, och innan dess hann jag fika, hjälpa mamma, se Rickards hus och springa en runda.

På kvällen var det äntligen dags för kräftor! Jag åt många, drack några öl och snapsar.




Efter maten spelade vi boule, satt ute och drack kaffe och senare på kvällen spelade vi maxi yatzy.
Det var verkligen en jättemysig dag och kväll och en helt perfekt avslutning på en härlig semester!

1 kommentar:

  1. Det var riktigt härligt honey! Synd bara att jag hade så förbannat ont i ryggen. Men det får man ju ta och komma över. Pussen! :D

    SvaraRadera