fredag 2 juli 2010

veckan

Äntligen helg igen. Fast denna veckan har inte varit så farligt jobbig. Färre barn på jobb och har haft roliga saker planerade på kvällarna.

Detta har hänt vecka 26

Måndag: Då var vi faktiskt bara hemma, gjorde egen sallad och tittade på nya favvo serien How I met your mother.

Tisdag: Jobbade 6:30- 16 och det var lite drygt. Hemma så åt vi midsommarmat följt av att vi körde till Åke och Bojan i Dalby. Jimmy hjälpte till med den nya fina tvn. Vi fick kaffe och mazarin med :)

Onsdag: Stängde på jobb, sen begav jag mig till Steglarp. Pappa lagade min cykelkorg, vi gick rundor i trädgården, fick smaka de första mogna jordgubbarna, så goda!!

Torsdag: Då fick jag träffa mina fina vänner Emelie och Jessie. Vi åt på Los Arcos och firade att Emelie har fått nytt jobb! Fick en fin present av Emelie som ett tack för att jag varit tärna. Laila bakar. Så nu får jag ju köpa den andra boken med! :)

Fredag: Idag har jag slutat ett, och jag måste bara säga att jag är så stolt över mig själv att jag har cyklat till jobb 4/5 dagar. Så nu är jag hemma, tanken är att jag ska städa, renbädda och handla mat innan Jimmy kommer hem. För då är det äntligen fredagsmys!

Jimmy och jag för exakt två år sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar