fredag 20 januari 2012

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Jessie

1. Vad gjorde du för tio år sedan:
Jag gick andra året på gymnasiet, hade precis färgat håret orange och åkte till Emmaboda festivalen. 2002 började jag även på körskola och sommarjobbade på ett ålderdomshem.

2. Vad gjorde du för ett år sedan:
I januari förra året var vi mitt uppe i att planera för vårt bröllop. Jag köpte massor av bröllopstidningar och tänkte på vilken bröllopsfrisyr jag ville ha och var orolig för att inte komma i min brudklänning :)

3. Fem snacks du gillar:
popcorn
Marabou mjölkchoklad
sourcream&onion chips
Hallonmumrikar
Salta dragster

4. Fem sånger du kan hela texten till:
- Ring ring
- It takes a fool to remain sane
- Främling
- I want to hold your hand
- Man ska ha husvagn

5. Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär:
Sälja vår lägenhet till vilket pris som helst
Betala av min studieskuld
Jobba halvtid
Ge pengar till nära och kära
Shoppa loss!

6. Fem dåliga vanor:
Äter helt för mycket goda saker
Tar på mig för mycket när jag borde säga nej
Sjunker in i tankar och ser därmed sur ut
Tänker för mycket
Vaknar alltid för tidigt på helgerna

7. Fem saker du gillar att göra:
Fika
Sjunga
Shoppa
Ge
Trädgårdsfixa

8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa:
Läderbyxor
Kläder med paljetter på
Magtröja
one-piece
Hängslebyxor

9. Fem favoritleksaker:
Iphone
Ipad
Kitchen Aid
systemkameran
Lp- spelaren

10. Personer jag vill se göra denna utmaningen:
Hehe... Min Jimmy vill jag
gärna se göra denna utmaningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar