söndag 4 mars 2012

sagan om vattenkannan

Igår var vi på plantagen. Gick och drömde och tittade på utemöbler, trädgårdsredskap och vattenkannor. Jag hittade den perfekta vattenkannan! Den var ganska dyr, men just en sådan jag hade föreställt mig att jag ville ha. Efter lite velande fram och tillbaka med Jimmy så bestämde vi oss för att vi skulle köpa den. Väl framme i kassan så berättar den snälla kassörskan att vattenkannan är på extrapris och kommer att kosta oss 300kr mindre!! woho säger jag och köper mer än gärna den fina vattenkannan.

Hittade fina trädgårdshandskar som åkte med på köpet :)



Idag har vi varit en runda i Steglarp. Jimmy skulle klippas och jag hade bestämt mig för att börja klyva ved som ska med oss till huset. Så himla roligt att komma igång och jag är faktiskt en hejare på att klyva ved om jag får säga det själv :)

Nu ska jag luta mig tillbaka efter härlig dag.

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar