söndag 27 januari 2013

babyshower!

Sitter här i soffan och är helt slut, men jag har ett leende på läpparna och en tår i ögonvrån. Jag känner att jag sällan får fram min rätta känsla i mina inlägg här på bloggen, och kanske är detta inget undantag. För hur beskriver jag känslan av total överraskning och tacksamhet över hur snälla, fina och roliga vänner jag har i mitt liv? jag vet inte, men jag hoppas de alla förstår.

I tron om att mina föräldrar skulle komma hit för fika idag så blev jag något överraskad över att det var Emelie, Jessie, My, Linda, Matilda och Anne som kom i dörren kl två istället! En babyshower?! för mig? Den tanken hade jag ju lagt ner för längesedan. Alla har ju så mycket att stå i hade jag tänkt för att inte få några förhoppningar.

Jisses vad de hade fixat utan att jag anat ett dugg. Tårta! kakor! namnförslag! lekar! och presenter till Ärtan! även om Josie och Anna inte kunde komma så fick jag ta del av deras namnförslag och fina presenter med.

...så tack alla för en jättemysig och fin babyshower!


























2 kommentarer:

  1. Tycker du skriver jättefint Annie <3 Blir så glad över att du blev så glad! Så mysig eftermiddag vi hade. Vill ses snart igen. Herregud, tänk att ärtan liksom är färdig nu, att hen kan komma närsom <3

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen hur mysigt som helst! Jag vill också träffas snart igen. Vi får höras om en dag som passar :) tack för att du tycker jag skriver fint. Känns inte så alla gånger... Ha det så bra!
    Kram!

    SvaraRadera