fredag 17 januari 2014

Typ såhär är det nu

Trött och är glad för att Otto kunde somna efter lunchen och att jag kan passa på att vila lite. Och dricka lite kaffe ur vår superfina mugg!!


Igår kväll fick vi åka in till barnakuten med vår lille påg. Han är förkyld och hade svårt att andas och var allmänt pipig och rosslig i luftrören. Stackaren! Både Jimmy och jag har ju astma och jag är ju inte förvånad över om Otto nu också kan få det. Otto fick andas in fyra "puffar" sen vila i 20 min, sen andas in igen. Kan ju säga att han inte gillade det jättemycket... Men han blev bättre, och kl tolv inatt kunde vi åka hem. Vi fick med oss medicin hem som han nu ska få var tredje timme. Alla som vi mötte igår var så snälla! Och vad glad jag är över att vi faktiskt åkte in.
Utöver allt detta är Otto fortfarande glad, aktiv och äter precis som vanligt och det är skönt.
Vi har till och med varit ute och känt på snön!


Nu får vi hoppas på en lugnare helg. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar