tisdag 21 juli 2009

Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter en mycket härlig vecka på Rhodos!

Vi har precis lyckats tvätta och ladda om batterierna, för nu drar vi ut på nya äventyr. Imorgon klockan 7:00 tar vi bilen till Västerås med mina föräldrar :) Där verkar mysigt så det ska bli mycket trevligt!

Idag har jag haft en toppendag med min honey. Vi tog en heldag inne i stan. Vi fick växlat tillbaka pengar, fixat en ny bankdosa till mig och nytt Visa- kort till Jimmy. Därefter gick vi en massa affärer utan att shoppa något. Vid 14:00 stannade vi till på Grafitti café och tog lite att äta. På H&M hittade jag en fin blå klänning och Jimmy en randig pikétröja. MEN det finaste fyndet hittade jag på MQ! En grön-rutig klänning (som jag tittat på innan) för HALVA priset! inget snack om saken, och nu är den min, bara min! Sen råkade det slinka med ett fräckt skärp med. Vilken lycka!

Vid fyra var vi hemma igen, då var det tvätten som väntade :) Usch, vilket berg med tvätt! Men nu är allt tvättat iaf.

Vilken dag, kommer att stupa i säng om några minuter känner jag.

Men först, några bilder från resan:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar