söndag 27 september 2009

äventyr på äventyr

Idag gick jag upp och hade inga planer alls. Konstigt!

Då väckte jag Jimmy med skönsång (Bo diddley och Eloise med Arvingarna). Vi bestämde att vi skulle åka till coffe break i Lund och äta en härlig söndagsfrukost, så det gjorde vi.  Blev bagels för oss båda och det var självklart väldigt gott som det brukar vara där.

När vi hade ätit upp körde vi ut till Media markt vid Nova Lund. Jimmy skulle lämna tillbaka ett headset och jag ville reklamera min mobil. Har klyddat med ytterdisplayen ett tag nu så det var ju lika att lämna in den, och det var inga problem.

Tro det eller ej, men våra äventyr tog inte slut där. Jimmy ville till Hansa compagniet och leta efter en klocka, så vi körde dit. Självklart hade de inte klockan i rätt färg, så det blev inga klocka idag heller. Istället blev det en ny vinterjacka för min del. Den är mycket fin, svart med huva och skärp. Får ta en bild så att alla får se :)

Nu har vi varit hemma ett tag och jag har precis sprungit en runda. En ny runda som faktiskt var lite längre än min andra, 37 min tog den att springa.

Snart ska vi iväg till Dalby till Åke och Bojan. Det ska bli trevligt. Var längesedan vi träffades så det är verkligen på tiden.

Föresten! Igår fick jag en present av Jimmy. Frågor från Tv- programmet Vem vet mest. Weee!!





Trevlig söndag på er!

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar