måndag 7 september 2009

hejhej

Det var en mysig kväll igår, vi såg dobidoo och scrubs. Till det åt vi god och fin kladdkaka.




Mitt valnötsbröd blev långt om länge klart. Jag åt det till frukost idag.



Jag har haft gymnastiken på jobb för första gången idag. Det känns bra, och det gick över förväntan.

Var nervös för att inte kunna förklara lekarna så kort och bra som möjligt. Känns som att jag har en egenhet att klydda till saker när jag ska berätta dem. Men som sagt, jag är nöjd med min insats.

Det känns som att det blir en rolig vecka med.

Jag ska få gjort slingor av en väldigt snäll mamma på torsdag och sen har jag blivit bjuden på tjejkväll med härliga kompisar på lördag! Kan det bli bätte liksom :)



Ha en mysig måndagkväll.

Kramkram

3 kommentarer:

  1. Det var en väldigt god kladdkaka honey! Ta resten av den ikväll kanske? Pussen! :)

    SvaraRadera
  2. Kakan såg verkligen både god Och fin ut! Man blir ju frestad kan man lugnt säga :)

    Tyckte också du gjorde en kanoninsats på gymnastiken. Barnen var väldigt gulliga när de lekte "namn pjätt" eller hur?

    Ska blir grymt kul på lördag! Woho! KRAM!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla emelie! Ja, vi är helt enkelt grymma på att ha gympa :)
    Håller med, det ska bli grymt kul på lördag, längtar redan! kramkram

    SvaraRadera