måndag 26 oktober 2009

måndag igen

Helgerna flyger verkligen förbi nu tycker jag. Rent allmänt går ju tiden väldigt fort. Har haft en lugn och mysig helg. I fredags var det fix och don på dagen, sen tacomys och dobidoo med Jimmy på kvällen.

Lördagen började jag med en frukost på EH med Emelie. Sen fick jag den stora äran att följa med henne och titta på bröllopsklänningar!! Så himla kul det var. Tänk när man själv ska stå där och prova en massa fint :)

Igår börjades det med en frukost på coffe break med Jimmy. Sen körde vi till Steglarp en runda. Självklart hade de precis tänkt att köra in till oss! De hade tydligen några ärende på Svågertorp, men de kom faktiskt in till oss en runda iaf. De drack en kopp kaffe och pappa var snäll och tittade på vårt element som inte hade så mycket värme.

På kvällen såg vi "The ugly truth" och åt daimglass!

Och nu är det måndag igen... Jag började 7 idag och slutade halv två. Väldigt skönt!

Till middag gjorde jag en god gulaschsoppa enligt detta receptet.

Nu har jag precis varit ute och gått en runda i ösregnet. Blev inte en lång runda... :) och nu ska jag njuta av höstmyset!

Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar