söndag 15 november 2009

Min födelsedag!

Så äntligen blev det min alldeles egna dag... och nu är jag hela 25 år!

Vid sju blev jag väckt av Jimmy med sång, ljus och presenter! Jag fick en superfin rosa klocka och en servettförvaring i ek. Innan Jimmy cyklade till jobb sa han att det kom mer ikväll...




Sen jobbade jag hela dagen. Vi hade möte och jag bjöd på fika. Kladdkaka med vitchokladmousse och hallon på. Alla var så snälla på jobb, jag fick choklad av Emelie, de kramade om mig och sjöng för mig.

Jag slutade klockan fem och körde snabbt hem i ösregnet till min fina sambo. Precis när jag kom innanför dörren satte Jimmy igång "congratulations" med Cliff Richard,  så då tog vi oss en svängom till de härliga tonerna :)

Jimmy hade bestämt att vi skulle ut och äta, och han hade bokat bord men var fick jag inte reda på. Jag gjorde mig i ordning, sen tog vi bussen in till stan. Jag hade mina aningar om var vi skulle äta, men ju längre vi gick så gick vi förbi alla ställen jag trodde att det kunde vara! Tillslut hamnade vi Rådhuskällaren! Då blev jag nervös, det är ju helt för fancy!

Där åt vi filébuffé med sallads buffé, det var sjuuukt gott och jag nöjt av varenda tugga! Det kändes så himla speciellt att sitta där, lyxigt och väldigt trevligt. Inte nog med att jag faktiskt blev bjuden på otroligt god mat så hade Jimmy ännu en present till mig, Parfym! Daisy av Marc Jacobs :)  Vi tog även en efterrätt för att lyxa ännu mer. Kladdkaka till mig och marängswiss till Jimmy.Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna allt fint, men jag vet iaf att jag har en väldigt snäll, härlig och påhittig sambo, tack så jättemycket honey!










Det har varit en helt perfekt  födelsedag!

1 kommentar:

  1. Så härligt att du är nöjd med din dag. Grattis igen, älskar dig högst! :)

    SvaraRadera