fredag 9 april 2010

fredagen

Igår slutade jag ett. Helt underbart.

Jag fick en massa gjort. Först gick jag  lite i affärer på Jägersro centrum (hittade dock inget förtutom vin på systemet). Därefter körde jag hem och städade. Ojojoj så fint det blev med moppat golv och allt! Jimmy fick knappt beträda golvet när han kom hem :)

Efter all städning sprang jag en runda. Det var ju jättefint väder så det var härligt att vara ute lite. Förutom att jag fick så attans ont i baksidan av låret. Jag har fått det innan och jag börjar ana att mina skor kanske inte är de bästa. Precis som jag springer snett eller något...

Efter det han jag åka iväg och handla inför kvällen innan Jimmy skulle ha bilen för att åka till Simon. Jag åt en god sallad med vitlöksbröd till. Sen klockan åtta kom Emelie och Jessie hit! Det var så roligt att bara sitta och snacka. Vi drack vin och testade även de nya spelen till Lips som Jimmy har fixat. Det var "Party classics" och "I love the 80's" riktigt skoj.

De var här till nästan klockan två sen somnade jag bums efter en riktigt härlig dag! :)

Redo för att testa Lips


Jessie och Emelie med Kinderägg

3 kommentarer:

  1. Tusen tack för en fin kväll, det var supertrevligt (som vanligt)! :)

    SvaraRadera
  2. Håller med JJ! Tack för en fin kväll, så glad för mina fina vänner :) O tack för kinderägget! Choklad, leksak och spänning - wow! Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh, så snälla ni är! Tack själv för en trevlig kväll. Kramkram

    SvaraRadera