torsdag 29 april 2010

här är jag...

Jag har verkligen inte varit bra på att blogga den senaste tiden. Precis som inget spännande har hänt sedan jag var hos tandläkaren! So not true!

Efter mycket planering, nervösa stunder så fick Emelie äntligen sin möhippa! Här har vi the bride- to- be precis efter hon har blivit stylad i 90- tals stil :)



Annars så har veckan varit rolig. I måndags var jag och sjöng i Trelleborg. I tisdags fyllde min Jimmy år och det firade vi med att äta ute på Mando. Igår fikade jag med Emelie och Jessie och idag har jag bara varit hemma och har precis sprungit en runda i Pildamsparken. Det bästa av allt är att det är Valborg imorgon, jag slutar ETT och vi ska till Steglarp för att elda och grilla korv! yay!

Kramkram

1 kommentar:

  1. TUSEN tack kära fina du! <3 Så glad för min fina möhippa!

    KRAM!

    SvaraRadera