tisdag 29 november 2011

spridda tankar en tisdag

I work all night I work all day. Så känns det minsann nu. Inte för att jag tycker att det är dramatiskt jobbigt. Helt ärligt har det faktiskt varit ganska lätt att gå till jobb.

Men jag önskar att jag hade mer tid över för annat. Så är det väl alltid.

Tänker mycket på hus nu, såklart. Huset som vi lagt bud på känns lite hopplöst nu. Börjar bli realistisk. Ska vi sälja vår lägenhet först? nu? eller vänta? ska vi vänta?! Jag vill inte det... jag ser mig så starkt i ett hus. Inte i en trång lägenhet där våra blommor får stå tätt, tätt. Där jag kan ha ett rum där min symaskin alltid kan stå uppe. Att bara få ett rum till, vilken lyx! eller att vi kan ha ett badrum som är större än 2 kvm :)

Men vi har det iaf fint...




Jag har köpt en ny receptsamling med. Passande.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar