måndag 5 december 2011

livet alltså

... Ena stunden sitter man och drömmer och har nästan gett upp. Andra sekunden blir drömmen verklighet.

I fredags ringde Jimmy mig på jobb.
Mitt bland alla barnen får jag reda på att det är vårt...Vi har vunnit budgivningen på huset. "-What!? Nu skämtar du väl" säger jag till Jimmy.

Det verkar som det är sant. Nu börjar det!

Först och främst ska en besiktning göras på huset. Sen ska vi sälja vår lägenhet. Jag hoppas så innerligt att allt går bra. Mitt i all glädje finns där ju ändå oro. Oron att besiktningen säger att huset är kass, och att någon inte vill ha vår lägenhet.

Men just nu sitter jag ändå där och möblerar varje rum i huvudet. Åh, det är så spännande! Livet alltså... så himla härligt det är!

3 kommentarer:

  1. Wee stort grattis till er!!! (och oss om vi får komma och bada hihi *ego*)

    SvaraRadera
  2. Underbart! Vill se bilder eller åtminstonde en liten beskrivning :) nyfiken i en strut...

    SvaraRadera
  3. Gå gärna in på vår gemensamma husblogg. www.gylle39.se
    Hoppas allt är bra med dig och din familj :) kram!

    SvaraRadera