onsdag 7 december 2011

snäll/dum

När ska jag lära mig? när jag nästan checkat av allt jag lovat jag skulle göra, så bluppar jag ur mig att jag ska fixa ännu mer! Annika, ta lärdom!

Efter en vecka när jag köpt och kört granar till jobb, fixat glögg, fika till öppet hus och flängt över hela stan för att köpa tomteluvor så säger jag att jag ska baka lussekatter med. Kom på en stund efter löftet att det har jag egentligen inte alls tid med att göra :)

Tid... konstigt det där.

Jag är iaf vid gott mod. Varje gång jag stannar upp och inser att vi har ett hus på G blir jag alldeles pirrig. Hihi. Besiktning ska ske på måndag morgon. Tyvärr kan jag inte vara med. Senare nästa vecka ska vi träffa vår mäklare för att bestämma hur vi ska gå tillväga med försäljningen av vår fina lägenhet. Åh, vad jag hoppas att allt går bra.

Nu. Ska. Jag. Sova.

2 kommentarer:

  1. Åh jag förstår inte hur du orkar... Att jobba heltid räcker väl. Gör de andra också så här mkt extrasaker?

    Himla roligt och spännande med huset ju! Wee!

    Ses imorgon kära du, kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag får börja bli bättre på att inse att jag inte kan ta på mig för mycket.
    Tack för igår, det var jättetrevligt att ha er här!

    Ha en härlig fredag! Kram!

    SvaraRadera