fredag 25 december 2009

Lille jul

Den 23:e december är den bästa dagen på hela julen!

Då har jag allt julmys och familjens traditioner framför mig. Men först var jag tvungen att jobba några timmar, det var iofs inte så jobbigt. När jag var hemma igen packade Jimmy och jag ihop oss (hela bilen full, typ) , slängde i oss lite soppa för att inte gå under av hunger sen begav vi oss till Steglarp!

Det maldes senap, fixade foten på granen, klädde granen, åt skinkmackor och drack julsnaps, hade frågesport och slutligen, det viktigaste, lyssnade på Oh Helga natt med Jussi Björling.

Det är lika mysigt varje år, och tiden går helt för fort!

Här görs det senap!
Randa är självklart också med
Nu ska vi fixa med julgransfoten
Fix och trix
Rickard med sin STIHL
Granen är på plats
Jimmy övervakar granpyntningen
TaDaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar