fredag 12 mars 2010

godmorgon

Äntligen lördag. Jag skulle ju sova ut lite idag. Tror ni inte att en grannes alarm väcker mig! det låter fortfarande och jag börjar lite smått undra om det har hänt något i och med att de inte stänger av det.

Så nu sitter jag här sedan 45 minuter tillbaka, vaken mot min vilja. Jag surfar runt här på webben samtidigt som jag har Kent låten "utan dina andetag" i lurarna. Det är stenhårt plugg just på den låten nu, ska ju sjunga den på ett visst bröllop senare i år :) hoppas att jag kan göra den bra.

Igår jobbade jag som vanligt men jag cyklade jobb. Är faktiskt lite stolt.  Det tog inte längre tid än 40 minuter. Så med facit i hand behövde jag inte vara ute i god tid och cykla kvart i sju när jag börjar åtta :)'

Sen på kvällen var jag ute och åt med gamla jobbet i Höllviken, på Millenium. Hade sett fram emot lite grann, men det var inte så kul. Det blev ju inte bättre att vi fick vänta mycket länge på att få vår mat.

Idag väntar nya äventyr. Kvart i nio blir Jessie och jag hämatade av Emelie för att sedan köra till Nova Lund. Då är det allvar, då är det tärnklänningsjakt :)

Ikväll ska Jimmy och jag ha det mysigt, göra god mat (några tips?) och se finalen i Melodifestivalen! Har ingen klar favorit, men jag gillar Anna Bergendahls låt. Aja, kul ska det bli!

Trevlig lördag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar