söndag 7 mars 2010

shopping i Lund

Jimmy och jag tog da do ron ron och åkte till Lund igår, lördag. Vi började med en fika på favvostället coffebreak. Jag hade saker att ordna så sen var det bara att ge sig ut i den spännande staden Lund.  På H&M träffade vi Simon och han följde med oss resten av shoppingturen. På H&M hittade jag en underbar klänning med blommor på :)

Sen gick vi på mq, indiska, åhlens, tehuset java och tiger. Jimmy och Simon checkade in på varenda ställe. På Åhlens såg det ut såhär:



J ag hade saker att fixa, jag skulle hitta klappar till klappjakten som vi skulle ha på tjejkvällen igår. Sen skulle jag hitta små pajformar till efterrätten jag skulle göra till tjejkvällen.  Tillslut hade jag hittat allt och då var det bara att köra hem igen för att börja med efterätten som blev citron/limepaj.

Sen var det bara att börja ladda inför kvällens tjejkväll deluxe.

1 kommentar:

  1. Tyckte du vi var pinsamma som checkade in överallt? :)

    SvaraRadera