onsdag 3 mars 2010

härliga sol!

Ärligt,  hur jäkla glad kan man inte bli av solen!

Vi har varit ute mycket idag på jobb, och jag har bara gått runt och njutit av att jag faktiskt har kunnat vara ute utan att tänka "nu fryser jag ihjäl"  och "låt mig komma in!"  (sen har jag ju sett efter barnen med såklart... hehe)

Annars så är det bara bra på det nya jobbet. Tråkigt att en av mina kollegor varit sjuk i två dagar och kommer vara det resten av veckan. En sak är säker, om man bara är tre på en avdelning och inte får någon vikarie så är man himla sårbar. Nu har vi ju varit två på 17 barn, och det känns.

Ikväll är jag ensam hemma. Jimmy är hos Simon. Jag bloggar och tittat på Lilla huset på prärien samtidigt. Tänkte bli klar med min halsduk som jag stickar så jag hinner använda den lite iaf.

I lördags var vi hemma hos Jimmys mamma i Dalby- mycket trevligt och väldigt god mat! Då hade jag även tillfället att använda min nya klänningen. Den är fin tycker jag.




På lördag är det tjejkväll deluxe som Emelie och Jessie fixar. Undrar vad jag ska ha på mig då...

2 kommentarer:

  1. Love the dress!!!

    Längtar till tjejkvällen men längtar också tills imorgon, då ses vi på Ikea! Yay! Ska bli mysigt värre!

    O ja sol är Underbart!!!!

    SvaraRadera
  2. Du är så fin i din klänning honey! Hoppas du hade det bra även fast jag inte var hemma! :)

    SvaraRadera