måndag 24 maj 2010

Lördagen den 22/5

Började dagen med en frukost på EH med Emelie och Jessie. Därefter blev jag hämtad av Jimmy, för vi skulle ge oss ut på äventyr. Några hemliga och några inte så hemliga.

Vi åkte  i alla fall till Löplabbet. Har länge tänkt att jag ska köpa nya joggingskor, och när jag fyllde år önskade jag mig pengar till just detta. Så nu var det hög tid att fixa nya skor. Vilken upplevelse. Jag fick stå på en spegellåda, så han kunde se hur jag belastade fötterna, sen fick jag testa en massa olika skor och springa på ett löpband. Det var jättekul! :)

Tillslut hittade vi ett par skor som kändes bra, och han i affären sa att de var snabba med :)

Checka in mina nya pjucks:




1 kommentar:

  1. Riktigt snygga honey! Lyxigt att någon letar upp exakt rätt skor för just sina fötter. :)

    SvaraRadera