onsdag 5 maj 2010

Min onsdag

Idag steg jag upp klockan 6:00, åt min frukost och gjorde mig i ordning för ännu en dag på jobb. Idag satte jag mig på min cykel och cyklade till jobb.

Efter en relativt lugn dag med alla kidsen tog jag min cykel igen och begav mig till skolan i Ingelstad. Där lyssnade jag på en föreläsning som hette "Prilliga Pirater".  Fick en chock när jag faktiskt tyckte att den var intressant och jag lyssnade hela tiden utan en tendens till att somna! :)

De som höll i föreläsningen har skrivit en bok om hur man lättare kan arbeta med teman i förskolan och ger tydliga exempel på hur det kan se ut. De pratade även om hur viktigt det är med en tillåtande och kreativ miljö i sitt arbetslag. Ja, svårt att sammanfatta men bra var det.



Kvart över åtta trampade jag hem- stupade i säng.

Kram!

1 kommentar:

  1. Så bra att det var intressant honey. Och så duktig du är som cyklar! Puss. :)

    SvaraRadera