lördag 8 maj 2010

lördagsmys

Så var det lördag igen!

Dagen började med en frukost på EH med Emelie. Najs.

Vi gick en runda på stan med, jag ville ju till scorett för att leta efter skorna. Helt plötsligt så kunde vi absolut inte alls komma på var det fanns en scorett affär! Det har ju funnits en på storgatan men vi kunde inte komma på var den har flyttat..

Vi gick runt lite, partyland osv. Men ingen scorett fanns at hitta. Jag tappade mitt humör och tyckte inte att det var så skoj att gå i stan mer så jag trampade hem på min cykel, lite ledsen för att jag inte hittat skorna...

Men när jag skulle åka och handla på maxi så tog jag en sväng om mobilia (där jag vet att scorett finns). De hade självklart bara skorna i stl 40, men de sa att entre hade dem i stl 41. Jag körde till entre, hittade skorna, och nu är de äntligen mina! :)

Nu sitter jag här med mina skor på fötterna och med en ansiktsmask i fejjan. Jimmy är på Johans svensexa så jag har det ganska lugnt och skönt. Hoppas att Johan får en minnesvärd och rolig svensexa!

Nu ikväll tänkte jag se film och bara slappa vidare.

Imorgon ska vi till Skånes djurpark och spana in fräcka djur :)

Trevlig kväll!

Kram

/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar