måndag 21 februari 2011

hej vecka åtta

Så blev det måndag igen.

Nu är det vecka åtta och det innebär sportlov för en del av barnen på jobb. Det innebär för oss som jobbar att det är lite lugnare, vilket jag inte ska klaga på.

Nu sitter jag och slötittar på ett gammalt avsnitt av top model och mår lite konstigt. Gjorde broccolisoppa till middag och den blev nog inte vän med mig.

Tänker på allt roligt som ska hända i veckan.

  • Imorgon tisdag ska Jimmy och jag till Åke och Bojan i Dalby

  • På onsdag ska jag fika med bönegruppen (dvs, Emelie, Jessie och Josie)

  • När det blir torsdag ska vi till Steglarp för att fira pappa som fyller år!

  • På fredag stänger jag på jobb och därefter blir det vanligt, härligt fredagsmys.

  • På lördag ska vi äntligen få se genrepet av Melodifestivalen på Arenan! På kvällen är vi bjudna till Emelie och Johan Roos.

  • Känns som att på söndag kommer jag bara vara hemma och chilla :)


Nu kallar sängen.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar