torsdag 12 februari 2009

godmorgon cybervärlden

Blev irriterad när jag bloggade igår för att jag tycker att min nya blogg är invecklad

Kom på Vilken tråkig vanemänniska jag är. Tycker ju bara att den är annorlunda och svårare att förstå för att jag kände min andra blogg bättre. Jag får ju helt enkelt lära mig allt hur jag ska göra med bilderna istället. Tråkigt att jag tog ut min irritation på min snälla honey som faktiskt hjälpt mig skaffa denna fina blogg.

Idag är det iaf fredag.Sitter här och dricker mitt kamomillte och funderar litta.  Jag jobbar till halv 6 och har planering mellan åtta och nio. Kommer antagligen vara helt slut när jag kommer hem, och min förkylning gör det ju inte bättre. Däremot känner jag mig bättre i halsen idag, weee!

Igår var det ju torsdag, då åkte Emelie och jag som vanligt och simmade. 50 längder är en baggis nu. Sen åkte vi till EH. Där träffade vi Jessica och hade en mycket trevlig fika.


Ha en fin dag.

1 kommentar: