söndag 15 februari 2009

Valentins dag

Visst, det är kommersiellt men jag tycker det är mysigt att fira Alla hjärtansdag.

Vi hade en heldag tillsammans. Vi åt frukost på Espresso house, körde runt lite i stan. Hamnade på Jägersro centrum, jag fick köpt nya varma vantar (för att jag GLÖMDE mina gamla på bussen i fredags...)

När vi väl kom hem så städade jag. Dammade, dammsög och gjorde rent i ugnen med, och det behövdes verkligen!

När jag var klar med städningen så ville jag ut i det fina vädret, så jag gick till Pildammsparken och gick en runda där. Stundtals tråkigt att man måste ha ett ärende för att komma ut. Önskar ibland att jag har en stor trädgård som jag kan fixa och gå runt i. Så man kan vara ute bara för att vara ute. Undrar om någon förstår mitt svammel... :)

Nästa äventyr gick till ICA Maxi för att köpa mat till kvällen. Det blev kycklinggryta med minimajs, svamp, lök och paprika. Till det hade vi ris och sallad. Det blev smaskens!

Självklart så tittade vi på Melodifestivalen och jag tyckte att det var en bra deltävling. Fast cookies 'n beans kunde gått vidare. Gillade den låten.

En mycket lyckad lördag.

Vi är ute och gör Malmö osäkert

Dukat bord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar