lördag 28 februari 2009

Vilken underbar lördag

Weee!

Har precis varit på Arena och sett genrepet för deltävling 4 i melodifestivalen, och det var SKITKUL! Nu har jag redan hört alla låtar liksom :)

Det var en fin Arena tycker jag. Men måste kommentera att det var mindre fint när vi skulle dit. Bussen kom inte så stackars Jimmy fick köra och det var mycket vägarbeten så vägen dit var inte så skoj.

Ikväll ska vi till Emelie och Johan och självklart ska vi se melodifestivalen. Ska bli kul sen att se vem av dem som går vidare. Har Sarha Dawn Finer och Thorleifs som favvisar.

Har även hunnit med andra skojiga saker idag. Jag har varit en hurtbulle och sprungit en runda i det fina vädret. Sen åkte Vi (Jimmy och jag) åkte till mobilia och åt en härlig frukost på EH såkart. Därefter gick vi in på H&M och där shoppade jag loss. En jättefin svart jacka och en skjortklänning. Love shopping, och bilder kommer :)

Nu ska jag slappa lite innan vi ska iväg igen.

Kramkram

2 kommentarer:

  1. Det var kanon på melodifestivalen. Hoppas nu på lite bilder när vi äger festen. Vi ses 18:30.

    SvaraRadera
  2. Det låter verkligen som en underbar lördag! Roligt när det händer mkt liksom, känns som man får flera dagar in one ungefär =)

    Ses på vår EH-frukost snart kära du, kram!

    SvaraRadera