lördag 7 februari 2009

nu är det helg

jag har inte bloggat på jättelänge. Synd, för det tycker jag om.

Nu har jag som ni alla förstått en sprillans ny blogg. Den är fortfarande inte klar, men min kära honey har redan fixat en del! T.ex den fina ankan! :)

Idag ska jag ut till familjen på kalas för att fira både min bror om mamma som har och ska fylla år. Ska bli jättetrevligt!Men så kommer det ständiga problemet. Vad ska jag ha på mig? Det är alltid lika svårt. Funderar starkt på att ta en runda på mobilia innan jag tar bussen till Ö.G. Vore skoj med något helt nytt. Någon som känner igen det, att fast man har hur mycket kläder som helst så kommer man ändå inte på vad man ska ha på sig. Jaja, lär ju ha kläder på mig hur det än går.

Igår var vi på bio med. Brodern, honey och jag. Vi såg Benjamin Buttons otroliga liv. Ja, det var ett otroligt långt liv iaf. Lite för lång tyckte jag men annars var den bra. Innan vi gick på bion så åt vi på Mando. Tog självklart deras planka, Fy atsiken så gott det var!

När vi kom hem igen så spelade vi yatzy och Tp. Nu ligger de båda och sover, och jag vill börja dagen. Nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar