torsdag 10 mars 2011

hej fredag

Så är det fredag. Idag är det jag som öppnar förskolan och det är jag som har äran att sluta redan klockan ett idag! Tror att denna fredagen och jag ska bli vänner.

Sitter just nu och försöker få lite struktur på livet. Skriver lite diverse listor som kan vara bra att ha. Har redan skrivit en handlelista, en lista på vad som ska göras i helgen och förberedas inför roadtripen med familjen till Tyskland på söndag. Även en lista på vad som behövs göras till bröllopet och en lista på vem som hittills har anmält sig :)

kan inte fatta att det bara är 2 månader och 3 dagar till vi gifter oss. Allt går så fort och det känns lite som att jag inte hinner fokusera på vad som ska göras. Det är mycket annat som tar större plats och som ska hinnas med. Vill inte känna så när det handlar om Vårt bröllop som är det största som händer oss och som händer en gång i livet!

Ska iaf bli jättekul att åka till Tyskland på söndag :)

Och imorgon är det finalen i melodifestivalen också! hejar mest på Brolle och Sanna. Känner även att Eric eller Danny inte får vinna...

1 kommentar:

  1. Jag tror nog någon av Eric eller Danny kommer vinna, tyvärr.
    Jag är säker på att du hinner klart med allt till bröllopet, dessutom är listor THE SHIT (bra) <3

    SvaraRadera