lördag 26 mars 2011

tidig lördag

Nu har Jimmy åkt iväg på sin resa till Österrike. 3:30 imorse/natt gick vi båda upp. Jag fick ju köra honom till hans jobb där bussen skulle utgå ifrån. Kan ju säga att jag var lagom trött när jag körde genom ett relativt lugnt Malmö.

När jag väl kom hem igen så slängde jag mig i sängen, i tron om att jag skulle få sova mååånga timmar till.  Men så blev det ej, kunde för det första inte somna.
När jag sen väl somnade vaknade jag till och från fram till klockan halv sju när jag gav upp och la mig i soffan för att se på the big bang theory.

Så nu sitter jag här med en kass natts sömn i bagaget och Jimmy är inte här! först på tisdag kommer han hem igen, och jag kommer sakna honom...

Idag ska jag ut till Steglarp och hjälpa till inför det stora kalaset ikväll. Det ska firas att både min mamma, pappa och även min bror har fyllt år.

Så trevlig helg på er!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar