torsdag 3 mars 2011

Saker jag borde


  • Ta bussen till jobb

  • Äta mindre sötsaker

  • Träna mer

  • Prestera bättre på jobb

  • Strunta i vad andra kommer tycka

  • Umgås mer med vänner och familj


Ja, idag är inte så bra. Jag känner att jag inte räcker till och att jag gör fel saker.

Jag har inte bokat in utv.samtal med alla mina mentorsföräldrar. Jag gör inte de bästa portfolierna. Jag äter inte nyttigt och har inte ens hittat någon motivation i att jag faktiskt har en brudklänning att komma i om 2 månader!

Vet att jag borde tänka på de saker jag faktiskt gör bra. Men inte idag, kanske imorgon.

2 kommentarer:

  1. Men kära Annika, du är ju den nyttigaste o sportigaste jag vet! Även duktigaste! Snälla tänk inte så dåligt om dig, du är ju grym! Du borde äta mer sötsaker och slappa framför teven mer ;) Eller så borde du ingenting, bara njut av denna härliga bröllopsyra. Tänk att du har världens finaste klänning, inte som du ska "komma i", du kommer ju bara ta på den och se ut som en vacker sommardag <3 Det kommer bli grymt bra!

    När det gäller jobbet så känner jag samma som dig ibland men om du tänker efter... vem är den populäraste fröken på jobb? Hallå säkert du o jag!

    Stor Kram från din tärna!

    SvaraRadera
  2. Lyssna nu på Emelie, hon har helt rätt! Ikväll myser vi honey. Puss! :)

    SvaraRadera