torsdag 24 mars 2011

helgen

Redan torsdag, men jag måste ju göra ett litet inlägg om helgen som gick.

Vilken lyxhelg!

Äntligen blev det lördagen den 19 mars. Då hade vi i bönegruppen sedan länge bestämt att vi skulle till Ystad saltsjöbad. Så klockan tio på lördagsmorgonen blev jag hämtad, sen brummade vi iväg till YSB! woohoo!

Efter en runda med shopping och fika inne i Ystad och incheckning på vårt rum kunde vi få de förbeställda behandlingarna. Själv tog jag en rejäl genomkörare av mina stackars fötter. De var minsann som nya när jag klev ur rummet i min vita badrock och vita badskor :)

Sedan mötte jag upp övriga tjejer, sen var det bara bada och relaxa som gällde. Mest gillade jag de 40 gradiga poolerna utomhus! Solen sken, himlen var blå och där satt vi och pratade tjejsnack utomhus. Najs!

På kvällen åt vi trerätters och medverkade i ett musikquiz. Sedan avslutade vi en händelserik dag på vårt rum med snaxs och "klappjakts-spelet".



På söndagen hände det saker med. Efter utcheckning och bilfärd hem mot Malmö igen kunde jag ta det lite lugnt några timmar. Sen var det nämligen tid för att se The Ark på KB. En himla bra och nostalgisk konsert, The Ark är och kommer alltid vara grymma!




1 kommentar: