lördag 7 mars 2009

Äntligen nya glasögon!

Nu har jag varit och hämtat dem, mina nya underbart fina glasögon! Det blev (om jag får säga det själv) klockrent!

Dagen började med att Jimmy och jag träffade Emelie och Johan på espresso house för att ta en frukost tillsammans. Mycket trevligt, och den frukosten är så himla god!
Här sitter det glada gänget och avnjuter god frukost...



När vi hade ätit upp så gick vi lite i affärer. Bland annat på Bolagret där vi köpte ett nytt påslakanset. Emelie bokade tid på Make up store och vi gick helt enkelt runt och hade det bra på stan. Jag försökte att ta det lugnt men helst av allt ville jag ju så fort som möjligt gå till synsam på Hansa för där låg ju mina ny Glasögon och väntade! Tillslut kom vi äntligen dit. Jag lämnade fram lappen om att jag kunde hämta ut dem idag. Expediten började rota i en låda, hittade inte dem, letade i en annan... INGA GLASÖGON!!! Jag började att få panik, ville så gärna ha dem idag! Hon började fråga mig om jag hade fått sms om att de var klara osv. Vid denna tidpunkten hade jag nästan gett upp allt hopp... men bara nästan, för hoppet är ju det sista som överger en, och där låg dem! De hade glömt att lägga ner dem i lådan, slarvigt! Men för att göra en lång historia kort så har jag dem nu, och lyckan är total :)

Såhär ser jag ut nu...




Kramkram

1 kommentar:

  1. Åh så fin du är i dina nya glasögon honey! Men bilden på oss andra på EH blev ju helt konstig! :)

    SvaraRadera