måndag 16 mars 2009

Måndag igen

Varför är sconsen på EH så förbannat goda? Det går inte en vecka utan att jag mumsar i mig deras scones. Inte för att det är något dåligt med det :) Jag har precis kommit hem från en fika med Emelie. Mycket trevligt. Nu sitter jag här och dricker ett glas vatten och tar det allmänt lugnt. Har min nya t- shirt på mig idag, gillar den starkt och har till och med fått tre komplimanger för den idag!





Igår var vi i Steglarp. Det var skoj. Jag fick sorterat bland gammalt papper (och eldat upp det som jag inte ville ha mer). Hittade alla mina gamla dagböcker och tog hem dem. Roligt att läsa om mina tankar från högstadiet och gymnasiet. Sen Hjälpte jg även pappa att köra in ved och jag fick plockat lite vintergäck och snödroppar. Det bjöds på god mat med, inte helt fel :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar