måndag 23 mars 2009

lördagen

Jimmy och jag började dagen på Mobilia där vi tog en supergod frukost för att sedan gå till synoptik så det kunde fixa med Jimmys nya brillor. När detta var gjort körde Jimmy och lämnade av mig här hemma för att han själv skulle ut till Anna och Jimmy. Jag hade bestämt mig för att fixa och trixa nu när jag var själv hemma och allt :) Jag dammade, damsög sorterade lite OCH putsade fönsterna! Det hade inte blivit gjort på ett tag, så vilken skilland det är nu!


När jag var klar med allt städande sprang jag en runda, har gjort upp en runda som jag är mycket nöjd med. Det blir att jag springer en bit av den i Pildamsparken så jag får se lite annat än bara industrier.

När jag var hemma igen efter rundan så väntade jag på att Jimmy skulle komma hem så jag kunde ta bilen och köra och handla. Hade fått för mig att jag skulle göra all mat och surprisa min honey. Det blev t.o.m förätt, en räktoast typ. Sen gjorde jag originalreceptet på den där lövbiffs- pastarätten. Det blev mycket bra om jag får säga det själv. På kvällen spelade yatzy och musikalias. Härligt att bara umgås! En mycket lyckad lördag helt enkelt.




1 kommentar:

  1. Sicken lyx jag hade i lördags! Allting var jättegott. Love you! :)

    SvaraRadera