måndag 23 mars 2009

Söndagen...

Började i stan med Emelie och en frukost (ja, Espresso house frukostar är det jag äter på helgen! :) )Där satt vi ett bra tag och pratade om allt och inget. Jimmy skulle hämta mig halv ett i stan så vi hann med en runda på Bolagret med. Där köpte jag bordstablettter och två fina blommor till vår gröna vas. Blev toppen faktiskt.

Blev hämtad av Jimmy på grund av att vi skulle ut till Steglarp för att Rickard skulle fixa Jimmys bil och för att jag skulle sjunga i kyrkan med kören. Det gick bra med sången, kunde stämmorna och jag rockade helt enkelt :) Jimmy var också där och det var ju lite kärt att han ville höra mig sjunga litta. När gudtjänsten var över så åkte vi till Steglarp. Där fikade vi på mamma goda nybakta vetelängd, hjälpte pappa att klyva och fick sett Rickards nya tv.

På kvällen kom Rickard till oss och vi såg Dirty Harry, eller Skitte Harry som Jimmy och Rickard säger...

Nu är det helt otroligt måndag igen. Jag har haft sångsamling på jobb, simmat med Emelie och kom hem till dukat bord. Jimmy hade gjort en jättegod sallad till oss. Det tackar man för. Nu sitter jag bara här i soffan och chillar. Men jag har dåligt samvete för det! Tänker hela tiden på att jag inte får sitta ner, istället borde jag kolla upp tider till utvecklingssamtal, skriva IUPS eller sy gardiner. Arw!

Ha det fint


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar