onsdag 18 mars 2009

orkar jag?

Kom hem efter en lång arbetsdag (8:00- 20:00) och hade en sådan lust att sätta mig ner och berätta hur min dag varit. Nu när jag sitter här är känslan inte så stor längre. Jag har istället blivit trött och vet inte om jag orkar. Jag gör ett försök och ser hur långt jag kommer.

Det har varit en hektisk dag. Onsdagar brukar vara just så. Det är mycket barn och det känns alltid mer rörigt än vanligt. Det är sant! det slår aldrig fel, det har jag och en kollega kommit fram till. Men man överlever ju :)

Jag jobbade fram till halv 5, då träffade jag Emelie och fick spana in hennes coola Iphone! Sen hade vi personalkonferans från 17- 20. Som kändes.... hmm... sorglig kanske? Nu är jag iaf hemma. Har ätit en macka och druckit te och nu ska jag snart gå och lägga mig. Börjar ju 7 imorgon och ska ta bussen som går 6:04. Känns som att jag lever på jobb!

______________________________________________________________

3 bra saker som jag kom att tänka på just nu:

Det är härligt väder, jag blir glad och varm när solen lyser på mig!

Det är ju faktiskt onsdag nu, vilket innebär att det snart är heeelg!

Jag har ju faktiskt ett jobb! Snacka om att jag ska vara glad för det :)

______________________________________________________________

Just det! Jag var ju på min andra körträning igår. Verkligen skoj att sjunga! Att jag gått med i kören ingår i mitt projekt "Att göra saker bara för MIN skull".

Nä, nu måste jag sova. Men Jimmy har inte kommit hem än! Känns som att jag inte träffat honom ordentligt under tiden som gått denna veckan...

Sov gott alla.

1 kommentar:

  1. Det var längesen vi sågs "på riktigt" honey. Men ikväll ska vi mysa! Älskar dig. :)

    SvaraRadera