söndag 7 juni 2009

Helgen som gick

Då var det äntligen måndag igen!

Helgen gick i en rasande fart och det känns som att det har hänt saker hela tiden. Det har ju varit roliga saker så jag klagar inte.

I fredags kom Rickard hit och vi såg Gran Torino, drack några öl och spelade slutligen Tp.

I lördags var vi på äventyr i Trelleborg och på kvällen fick vi besök av Anna, Jimmy och Theo. Mycket trevligt!

Och slutligen igår (söndag) så var vi på loppis i V. Ingelstad med min mamma och bror. På eftermiddagen träffade jag Emelie på EH och tog en riktigt låång och härlig fika. På kvällen gick jag en runda och passade på att rösta. Tjugo i tio låg jag helt död i sängen och somnade.

Nu sitter jag här och äter min frukost, och ska klockan 6:00 köra iväg till jobbet. Ja, jag ska KÖRA!! :) Jimmy är så snäll och lånar ut sin bil. Weee!

Som sagt, jag var ju på loppis. Jag fyndade en väska, 3 lp- skivor + en ep- singel. Den ena skivan är en riktig nostalgitripp. "Folk och rövare i Kamomilla stad" som jag brukade lyssna på hos en kompis när jag var liten. När skivan bara kostade 5 kr så var det inget snack om att jag köpte den!

Väskan


Kamomilla Visor


Pioner och rosor
Pioner och en ros som jag plockade i Steglarp. Rosen kommer från en buske som jag själv drivit upp, liiide stolt är jag över det! :)

Ha en fin måndag.

2 kommentarer:

  1. Härligt inlägg honey, och härlig helg! Klart du ska ta bilen. Det är ju okristligt att gå upp så tidigt! Pussen! :D

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg du har!
    Jag är själv lite sugen på att ändra på min blogg. Man vill ju förnya sig lite ibland!

    kramar!

    SvaraRadera