söndag 14 juni 2009

Soliga söndag

Äntligen så visade sig solen! Jag blev så lycklig när jag vaknade och såg att solen sipprade in mellan persiennen :)

Vi hade bestämt att vi skulle åka till Lund idag och fika på coffe break. Det är så mysigt där, och vi har fina minnen därifrån :)

Så jag drog upp Jimmy ifrån sängen halv tio, hann fick lov att göra sig i ordning sen begav vi oss till Lund. Det blev en bagel med ost och skinka och en Latte för min del. Yummie säger jag bara!

Mmm, vilken lyx!

Söta honey :)
Innan vi begav oss hem stannde vi till på Ikea och köpte värmeljus... :)

Nu ikväll har jag varit hemma hos Emelie. Vi har chillat, ätit pizza och haft det allmänt bra. Ett trevligt avslut på en väldigt lyckad helg.

Snart är det midsommar, wee!!

1 kommentar:

  1. Vilken mysig frukost vi hade honey. Det får vi göra om! Pussen. :)

    SvaraRadera