söndag 14 juni 2009

lördag

Dagen började med att jag mötte upp Emelie på Davidhall och tog en frulle på EH. Det var som vanligt mycket gott. Vi beslutade oss för att gå en runda på stan med. Vi gick till MQ. Där var en finfin rea och jag fyndade en blus och en klänning som var nedsatta med 50%! Wee säger jag bara. Bilder på mina fynd kommer...

Vid tre-tiden åkte Jimmy och jag till Anne och Andy i Höör för att fira att de båda fyllt 30 år. Där var det öppet hus och det bjöds på jättegod mat och smarrig kladdkaka! Tackar väldigt mycket för ett trevligt kalajs.

På vägen hem stannade vi till hos min faster i Lund. Mina föräldrar, moster, morbror och grannar från Steglarp var där så vi tänkte att vi också kunde komma in och säga hej när vi ändå hade vägarna förbi.

När vi väl var hemma spelade vi en omgång yatzy... och jag vann! :)

Så här jag ut dagen till ära!

Blusen är från Vero Moda och jag tycker att den är så fin!

1 kommentar: