fredag 26 juni 2009

måsar är scary



Midsommarafton var för en vecka sen, och jag tyckte att det var så lyckat och härligt! Vi var "hemma" i Steglarp med Emelie, Johan och Jessie och Peter. De kom med så fina gåvor till mig och Jimmy (bild ovan)  att jag blev helt rörd. Tvungen att blogga dem ju! :)
Nu är det helt plötsligt fredag igen! Jag tog ut en timmes komp idag och gick istället halv ett. Sicken lyx det var :) Jag har varit en runda i stan, och nu har jag precis kommit in igen efter att ha solat i 1½ timme. Gick in igen när en massa måsar började cirkulera över mitt huvud. Det är lite scary, vet ju aldrig vad som kan hända med en mås över sitt huvud :)

Så nu sitter jag här, lyssnar på progghits och dicker en cider. Ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig vackarare, ska ut med jobbet ikväll och jag ska tillbaka till Höllviken halv 6. Det blir nog kanoners!

Ha en härlig fredag alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar