tisdag 30 juni 2009

Varmt!

Ja, det kan man ju minst sagt säga. Att det är varmt alltså. Givetvis så är det härligt att den fina sommaren är här, så jag klagar inte!

Var så varm när jag kom hem att Jimmy och jag tog bilen till Lomma (av alla ställen) och tog ett dopp. Men ärligt, det är faktiskt någon slags mindre kul ironi det här med att jag åker till Stranden. För, förra torsdagen hade Emelie och jag sett fram hela veckan emot att åka till stranden, tror ni inte att det är molnigt och blåsigt då? sen bestämde vi att vi skulle åka till stranden igår för att vi slutade tidigt båda två, tror ni inte att det är kass väder då? OCH idag, när det varit toppenväder hela dagen, när Jimmy och jag kommer fram till stranden börjar det åska! :) vilket öde...

Har även hunnit med att springa en runda nu ikväll. Det var skönt att få komma ut en runda. Nu ska jag sova! wee!

Kram och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar